Regulamin dla restauracji

Wersia Obowiązująca od:
  1. DEFINICJE
    1. Pojęcia użyte w niniejszym dokumencie mają następujące znaczenie:
      1. Aplikacja mobilna/Aplikacja – oprogramowanie pod nazwą TasteGo, stworzone przez Usługodawcę i udostępniane Użytkownikowi za pośrednictwem m.in. Sklepu Play oraz AppStore, przeznaczone do instalacji na urządzeniu mobilnym, w ramach którego Użytkownicy mogą składać Zamówienia Restauracji;
      2. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
      3. Klient – Użytkownik Aplikacji, który we własnym imieniu składa Zamówienia w Restauracji za pośrednictwem Aplikacji;
      4. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.);
      5. Konsument – Użytkownik będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;Konto – przydzielona danej Restauracji część Aplikacji oraz Serwisu Internetowego, za pomocą, której Restauracja może dokonywać określonych działań zmierzających do zawierania Umów z Użytkownikami, w szczególności poprzez prowadzenie Profilu;
      6. Posiłek – dania, napoje i powiązane artykuły, które Restauracja udostępnia do Zamówienia za pośrednictwem Aplikacji;
      7. Profil – część Konta Restauracji, która jest ogólnodostępna dla wszystkich Użytkowników Aplikacji i służy prezentacji informacji o Restauracji, w szczególności dotyczących menu Restauracji oraz Posiłków, które Użytkownik może zamówić za pośrednictwem Aplikacji;
      8. Przedsiębiorca – Użytkownik będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego z wyłączeniem osób fizycznych, dla których współpraca z Usługodawcą jest bezpośrednio związana z ich działalnością gospodarczą, ale nie ma charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
      9. Regulamin – niniejszy dokument;
      10. Rejestracja – jednorazowa czynność polegająca na założeniu Konta Restauracji;
      11. Restauracja – Przedsiębiorca w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego, który prowadzi działalność gospodarczą w zakresie gastronomii oraz posiada Konto Restauracji w Aplikacji oraz w serwisie internetowym tastego.pl (dalej jako: „Serwis Internetowy”) prowadzonym przez Usługodawcę;
      12. Subskrypcja- odpłatny zestaw usług świadczonych przez Usługodawcę, polegających w szczególności na umożliwieniu Użytkownikowi korzystania z Usług Serwisu w szczególności w Koncie, które nie mają charakteru ogólnodostępnego. Szczegółowy zakres usług wchodzących w skład poszczególnych Subskrypcji wskazany jest na stronie internetowej Serwisu;Umowa – Umowa o przygotowanie i dostawę lub odbiór Posiłku, zawarta pomiędzy Restauracją aKlientem;Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Restauracji, w tym usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
      13. Usługodawca – Ewelina Molska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą E-invest Ewelina Molska, wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzoną przez ministra właściwego ds. gospodarki, pod adresem Kuśnie 32B, 98-200 Sieradz, NIP 8272195499, REGON 525802055;
      14. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827);
      15. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.);
      16. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawodawca przyznał zdolność prawną, która może dokonywać określonych działań za pośrednictwem Aplikacji, w szczególności przeglądać Profile lub składać Zamówienia;Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy zapośrednictwem Aplikacji;
  2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady współpracy między Usługodawcą a Restauracją, w tym świadczenie Usług przez Usługodawcę na rzecz Restauracji.
    2. Niniejszy Regulamin jest adresowany do Przedsiębiorców w rozumieniu Kodeksu Cywilnego z wyłączeniem osób fizycznych, dla których współpraca z Usługodawcą jest bezpośrednio związanaz ich działalnością gospodarczą, ale nie ma charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.'
    3. W Aplikacji mobilnej nieprzerwanie i nieodpłatnie dostępny jest regulamin Aplikacji mobilnej. W regulaminie Aplikacji mobilnej uregulowane są m.in. kwestie korzystania z Aplikacji przez Klientów i Pracowników, a także regulacje dotyczące Restauracji. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia regulaminu Aplikacji mobilnej.
    4. W zakresie Umów zawartych między Restauracją a Klientem Usługodawca nie jest stroną Umowy, a jedynie dostarcza przestrzeń w Aplikacji umożliwiającą zawarcie Umowy
    5. Kontakt z Usługodawcą może odbywać się:
      1. za pośrednictwem wiadomości e-mail kierowanej na adres: biuro@tastego.pl
      2. telefonicznie pod numerem: 690 184 916
    6. Wszelkie prawa do Aplikacji mobilnej oraz Serwisu Internetowego, a także wszelkie treści w nich zawarte, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do ich nazw, formularzy, zdjęć, logotypów, z wyjątkiem nazwy i logotypu Restauracji oraz treści publikowanych przez Restaurację, należą do Usługodawcy lub podmiotów z nim współpracujących, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
    7. Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Aplikacji, Serwisu Internetowego, Usługi lub jej elementów bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i Regulaminu. Usługodawca może podjąć kroki, w tym na drodze postępowania sądowego, w celu ochrony interesów swoich i Użytkowników.
    8. Restauracja, poprzez zamieszczenie w Aplikacji oraz w Serwisie Internetowym, w ramach Konta treści, takich jak opisy, parametry, fotografie, grafiki i inne elementy udziela Usługodawcy nieodpłatnej i niewyłącznej licencji wraz z prawem do udzielania sublicencji do ich publikowania na portalach społecznościowych, aplikacjach, widgetach lub innych kanałach Usługodawcy bez ograniczenia czasowego i terytorialnego.
    9. Usługodawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego użytkownika szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia w/w zagrożeń, Użytkownik powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe.
    10. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Aplikacji TasteGO (dalej również jako: ,,Regulamin Aplikacji”), dostępnego na stronie Serwisu, a w przypadku sprzeczności pomiędzy zapisami niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu serwisu, zastosowanie znajduje niniejszy Regulamin.
  3. KONTO
    1. Usługa prowadzenia Konta Restauracji w Aplikacji mobilnej oraz w Serwisie Internetowym dostępna jest po dokonaniu Rejestracji. W celu Rejestracji Restauracja wypełnia Formularz rejestracyjny znajdujący się w Aplikacji, a także formularz rejestracyjny agenta rozliczeniowego, za pomocą którego wykonywane są płatności w Aplikacji. Uzupełnienie obu formularzy wskazanych w niniejszym ppkt. jest warunkiem zawarcia umowy o współpracy..
    2. W celu zawarcia umowy o współpracy i założenia Konta Restauracji, Restauracja oświadcza, że zapoznała się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego treść.
    3. Restauracja oświadcza, że podane przez nią dane są prawdziwe, zgodne ze stanem rzeczywistym i nie naruszają praw osób trzecich.
    4. Umowa o współpracy objęta niniejszym Regulaminem zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Usługodawcę niniejszego Regulaminu.
    5. W ramach Rejestracji Usługodawca tworzy Konto Restauracji wypełniając je danymi i parametrami wskazanymi przez Restaurację, a następnie przekazuje Restauracji dane niezbędne do zalogowania się do Konta. Restauracja w trakcie pierwszego logowania akceptuje Regulamin Aplikacji. Po pierwszym zalogowaniu Restauracja powinna zmienić hasło dostępu do Konta.
    6. Restauracja ma dostęp do Konta za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
    7. Za pomocą Konta, Restauracja może wyświetlać informacje o historii złożonych i zrealizowanych Zamówień, wprowadzać i ustalać ceny Posiłków, ustalać menu Restauracji, aktualizować statusy Zamówień, wprowadzać informację dot. Restauracji.
    8. Restauracja zobowiązuje się do ustalania cen Posiłków oraz warunków dostawy (tj. minimalna wartość Zamówienia, koszty dostawy) nie wyższych, niż w przypadku produktów i usług oferowanych na stronie internetowej Restauracji lub w ramach wszelkich innych środków komunikacji z klientami realizowanych przez Restaurację poza Aplikacją z uwzględnieniem wszelkiego rodzaju rabatów, obniżek cen i promocji.
    9. W przypadku jakichkolwiek zmian danych Restauracji umieszczonych w Koncie, Restauracja zobowiązana jest do samodzielnego poprawienia danych, za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w ramach Konta w Serwisie Internetowym.
    10. Czynności zmierzające do założenia Konta, jak również inne czynności w ramach świadczonej Usługi prowadzenia Konta, w tym także Subkonta, mogą dokonywać jedynie osoby należycie umocowane do działania w imieniu Restauracji.
  4. PROFIL
    1. Część informacji, które Usługodawca zamieszcza samodzielnie w Koncie Restauracji, przy dokonywaniu Rejestracji, stanowi Profil Restauracji prezentowany publicznie wszystkim Użytkownikom Aplikacji. Restauracja może zmieniać i uzupełniać dane wskazane w Profilu przez Usługodawcę.
    2. W skład informacji prezentowanych w ramach Profilu wchodzą w szczególności informacje o Restauracji, jej nazwie, lokalizacji, rodzaju i cenach Posiłków (wraz ze wszystkimi podatkami), jakie są dostępne. Restauracja wskazuje w Profilu również informacje o składnikach, alergenach, objętości i wartości odżywczej Posiłków, jeżeli jest to prawnie wymagane.
    3. Treść zamieszczana w Profilu, powinna być zgodna ze stanem faktycznym, prawnym oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  5. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA, REALIZACJA UMOWY
    1. W ramach świadczenia Usług objętych niniejszym Regulaminem, Usługodawca udostępnia Restauracji przestrzeń, w której na skutek Zamówienia złożonego przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy między Restauracją i Klientem.
    2. W celu złożenia Zamówienia Klient wybiera Posiłek spośród Posiłków prezentowanych przez Restaurację w Profilu oraz wypełnia pola formularza Zamówienia oznaczone jako obowiązkowe, w szczególności dane kontaktowe. Zamówienie zostaje złożone Restauracji przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy.
    3. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w ramach powiadomień dostępnych w Koncie Klienta Restauracja prześle potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji. Z tą chwilą między Restauracją a Klientem zostaje zawarta Umowa.
    4. Restauracja zobowiązana jest bezzwłocznie, nie później niż w terminie 30 minut od momentu wpłynięcia Zamówienia przesłać Klientowi potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji lub odmowę realizacji Zamówienia. W przypadku złożenia Zamówienia na inne dni niż dzień, w którym składane jest Zamówienie Restauracja przesyła potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji lub odmowę realizacji Zamówienia w dniu realizacji Zamówienia niezwłocznie, najpóźniej na 30 minut przed planowaną realizacją Zamówienia.
    5. Po zawarciu Umowy Usługodawca potwierdza jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta.
    6. Dokonanie płatności jest warunkiem złożenia Zamówienia. Operatorem płatności online jest Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie, 81-718 Sopot, ul.Powstańców Warszawy 6, NIP 585-13-51-185.W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.W przypadku płatności kartą termin realizacji liczy się od momentu pozytywnej autoryzacjitransakcji.Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, MasterCard, przelewy online, BLIK.
    7. Restauracja za pośrednictwem Usługodawcy ma możliwość przekazywania Klientom informacji o stanie realizacji Zamówienia w formie powiadomień, za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w Koncie. Informacje, o których mowa w poprzednim zdaniu powinny być zgodne ze stanem rzeczywistym.
    8. Za prawidłowe wykonanie Umowy, w tym również za dostawę Posiłków, jeżeli była ona elementem Umowy odpowiedzialność ponosi wyłącznie Restauracja.
    9. Zapłatę za Zamówienie Klient uiszcza na rzecz Restauracji w sposób wybrany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia spośród sposobów zapłaty udostępnianych przez Restaurację.
    10. Usługodawca nie odpowiada za nieuiszczenie zapłaty przez Klienta na rzecz Restauracji w ramach Umowy ani za dokładność składanych Zamówień i kompletność danych podawanych w tym celu przez Klienta.
    11. W ramach wykonania Umowy Restauracja udostępni Posiłek objęty Zamówieniem do odbioru lub dostarczy Zamówienie Klientowi zgodnie z warunkami dostaw wskazanymi w Profilu Restauracji oraz wedle wyboru Klienta.
    12. Restauracja nie będzie używać platformy do sprzedaży produktów stanowiących wyroby alkoholowe, wyroby tytoniowe lub produkty, których sprzedaż jest nielegalna w świetle obowiązujących przepisów prawnych.
  6. SUBSKRYPCJE
    1. Restauracja może korzystać z Serwisu w ramach różnych wariantów Subskrypcji. W zależności od wybranej przez Restaurację, Usługodawca może warunkować liczbę możliwych do zrealizowania przez Restaurację dostaw Posiłków lub liczbę utworzonych Spotów. Dokładny zakres poszczególnych Subskrypcji wskazany jest w opisie Subskrypcji w Serwisie.
    2. Opisy Subskrypcji nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
    3. Usługodawca umożliwia w ramach Serwisu zakup płatnej Subskrypcji, o których informacje prezentowane są w Serwisie. Szczegółowe informacje o zakresie, czasie trwania oraz koszcie danej Subskrypcji są każdorazowo wskazane Restauracji w opisie każdego z nich.
    4. Warunkiem zakupu Subskrypcji jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, jak również posiadania aktywnego Konta Restauracji.
    5. Czynności zmierzające do zawarcia Umowy o współpracę, a w szczególności zakup Subskrypcji mogą dokonywać jedynie osoby należycie umocowane do działania w imieniu Restauracji.
    6. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny w Aplikacji, Zamówienie zostaje złożone Usługodawcy przez Restaurację w formie elektronicznej i stanowi ofertę zakupu Subskrypcji będącej przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Restaurację, jeżeli na podany przez Restaurację adres poczty elektronicznej Usługodawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Usługodawcy o przyjęciu oferty Restauracji i z chwilą jej otrzymania przez Restaurację zakupiona zostaje subskrypcja.
    7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy zakupu Subskrypcji, bez podania przyczyny.
    8. Restauracja dokonuje płatności za Subskrypcję za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej zintegrowanej z Serwisem lub w formie Płatności automatycznych. W tym przypadku Usługodawca rozpoczyna świadczenie Usług w ramach wybranej Subskrypcji, po
      otrzymaniu od operatora płatności informacji o dokonaniu przez Restaurację płatności, zgodnie zinformacjami wskazanymi w opisie Subskrypcji.
    9. Usługodawca na stronach internetowych Serwisu informuje Restaurację o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za zamówienie. W przypadku braku płatności przez Ogłoszeniodawcę w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
    10. Płatność za Subskrypcję odbywa się w miesięcznych okresach rozliczeniowych - w zależności od wskazania w opisie wybranego Subskrypcji (dalej zwany: „Okresem rozliczeniowym”).
    11. Użytkownik dokonuje płatności za każdy Okres rozliczeniowy z góry. Dokonanie płatności jest warunkiem możliwości korzystania z Subskrypcji.
    12. Restauracja dokonuje płatności, w tym przedłużania okresu trwania Subskrypcji sposób zautomatyzowany poprzez możliwość pobierania płatności przez Usługodawcę bez aktywnego udziału Restauracji (np. z obciążaniem karty kredytowej wskazanej przez Użytkownika). W celu skorzystania z tej możliwości Użytkownik zostanie poproszony o podanie danych karty kredytowej zgodnie z informacjami prezentowanymi w Serwisie. Wybierając Płatność za Subskrypcję w sposób zautomatyzowany Restauracja wyraża zgodę na cykliczne obciążanie rachunku wskazanego przez Restaurację.
    13. Po dokonaniu płatności, Umowa o współpracę jest zawarta z Restauracją w wariancie dostępnym w ramach Subskrypcji wybranej przez Restaurację
    14. W przypadku wyboru zautomatyzowanego sposobu płatności oraz przedłużenia czasu trwania Subskrypcji, Restauracja może dokonać wypowiedzenia Umowy o współpracę w ramach Subskrypcji w każdym czasie poprzez zakończenie Subskrypcji z wykorzystaniem funkcjonalności Serwisu, bądź usunięcie Konta.
    15. Po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu przez Sprzedawcę płatności, Usługodawca wystawia Sprzedawcy fakturę VAT, udostępnia ją w Koncie oraz umożliwia jej pobranie.
  7. PRAWA I OBOWIĄZKI RESTAURACJI
    1. Restauracja jest zobowiązana do korzystania Serwisu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
    2. Restauracja jest zobowiązana do:
      1. postępowania w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i prawa własności intelektualnych osób trzecich;
      2. uzupełniania informacji w swoim Profilu, w szczególności informacji wymaganych, zgodnych ze stanem faktycznym w sposób nie wprowadzający w błąd;
      3. niezwłocznego informowania Usługodawcy o zmianach danych mających wpływ na realizację Usług i zawieranie Umów;
      4. niezwłocznego wprowadzania aktualizacji informacji prezentowanych w Profilu dotyczących zmian w kompozycji, składzie i dodatkach, które mogą powodować alergie i nietolerancje;
      5. niestosowania urządzeń, oprogramowania oraz metod mogących zakłócić działanie Aplikacji lub Serwisu Internetowego
      6. niedostarczania treści o charakterze bezprawnym;
      7. niezwłocznego poinformowania Usługodawcy, jeśli jakikolwiek organ inspekcji spożywczej lub jakikolwiek inny organ prowadzi postępowanie lub wykryje naruszenie popełnione przez Restaurację lub jej pracowników w ramach obowiązujących przepisów;
      8. dostarczenia Klientowi dowodu zawarcia Umowy.
    3. Restauracja może korzystać z informacji oraz innych treści prezentowanych w Aplikacji oraz w Serwisie Internetowym jedynie w ramach własnego użytku osobistego zgodnie z Regulaminem przez czas świadczenia Usług przez Usługodawcę. W szczególności zakazane jest publiczne rozpowszechnianie tych treści w całości lub w części bądź ich opracowań, korzystanie z nich w celach komercyjnych, tłumaczenie, przystosowywanie lub dokonywanie jakichkolwiek innych zmian.
    4. Usługodawca nie wyraża zgody na używanie zasobów i funkcji Serwisu Internetowego w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności, która naruszałaby interes Usługodawcy.
    5. Restauracja nie może prowadzić działań zmierzających do obciążania skrzynek odbiorczych innych Użytkowników czy Usługodawcy, a w szczególności nie jest dopuszczalne wysyłanie wiadomości reklamowych.
    6. Zakazane jest prezentowanie i przesyłanie przez Restaurację za pośrednictwem formularzy dostępnych w Serwisie, w szczególności prezentowanych w ramach Profilu lub w jakimkolwiek innym miejscu w Serwisie Internetowym, informacji, które zawierają treści zabronione przez prawo, naruszające zasady dobrych obyczajów, bądź stanowiących czyny nieuczciwej konkurencji. Treści prezentowane lub przesyłane przez Restauracje nie mogą w szczególności:
      1. naruszać godności ludzkiej;
      2. zawierać treści dyskryminujących ze względu na rasę, płeć lub narodowość;
      3. zawierać treści pornograficznych;
      4. ranić przekonań religijnych lub politycznych;
      5. zachęcać do naruszania lub łamania prawa;
      6. zawierać treści naruszających prawo, w tym w szczególności prawa autorskie lub inne prawa własności intelektualnej, czy też zachęcających do łamania praw autorskich, w tym również poprzez udostępnianie treści mogących służyć naruszeniu praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej
    7. Usługodawca ma prawo do zawieszenia świadczenia Usług, jak również rozwiązania umowy o świadczenie Usług, w następujących przypadkach:
      1. powzięcia przez Usługodawcę podejrzenia, że Restauracja narusza Regulamin, przepisy obowiązującego prawa lub zasady dobrych obyczajów;
      2. gdy działania lub zaniechania Restauracji wpływają negatywnie na dobre imię Usługodawcy lub w inny sposób szkodzą Usługodawcy;
      3. w przypadku otrzymania przez Usługodawcę skargi na działalność Restauracji lub w innym przypadku powzięcia wątpliwości przez Usługodawcę co do zgodności ze specyfiką Aplikacji, Serwisu Internetowego, prawem i zasadami współżycia społecznego, działań Restauracji;
      4. w przypadku zalegania Restauracji z jakąkolwiek płatnością na rzecz Usługodawcy.
    8. Usługodawca korzystając z prawa do zawieszenia świadczenia Usług, jak również rozwiązania umowy o świadczenie Usług, przekazuje Restauracji w terminie 30 dni uzasadnienie decyzji o zawieszeniu bądź rozwiązaniu umowy o świadczenie Usług na adres poczty elektronicznej wskazany przez Restaurację.
    9. Okres 30 dni, o którym mowa w ppkt. 8 powyżej, nie ma zastosowania i Usługodawca przekazuje uzasadnienie decyzji o rozwiązaniu umowy bez zbędnej zwłoki w przypadku, gdy Usługodawca:
      1. podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązany jest do rozwiązania umowy o świadczenie Usługi na rzecz danej Restauracji, w sposób uniemożliwiający mu dotrzymanie tego okresu powiadomienia,
      2. korzysta z prawa do rozwiązania umowy o świadczenie Usługi z nadrzędnego powodu, który wynika z prawa krajowego zgodnego z prawem Unii.
    10. Uzasadnienie, o którym mowa w ppkt. 9 powyżej nie jest wymagane w przypadku, gdy Usługodawca podlega prawnemu lub regulacyjnemu obowiązkowi nieprzedstawiania konkretnych faktów, okoliczności lub odniesienia do mającej zastosowanie podstawy zawieszenia lub rozwiązania umowy, bądź gdy Restauracja wielokrotnie naruszyła niniejszy Regulamin, co skutkuje zawieszeniem lub rozwiązaniem umowy o świadczenie Usługi.
    11. Restauracja może zgłaszać reklamacje co do niewykonania lub niewłaściwego wykonania Usług świadczonych drogą elektroniczną w trybie i na zasadach przewidzianych w regulaminie Aplikacji mobilnej. W tym samym trybie nastąpi rozpatrzenie ich przez Usługodawcę.
    12. Usługodawca lub Restauracja mogą zakończyć współpracę określoną niniejszym Regulaminem składając drugiej stronie oświadczenie na piśmie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Z chwilą zakończenia współpracy Restauracja jest zobowiązana do zapłaty wszelkich należności na rzecz Usługodawcy wynikających z Regulaminu.
    13. Po otrzymaniu oświadczenia o wypowiedzeniu współpracy Usługodawca ustali termin, od którego Profil Restauracji nie będzie prezentowany i Zamówienia nie będą przyjmowane.
  8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    1. Źródłem zobowiązań Usługodawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
    2. Za stosowanie i wywiązywanie się przez Restaurację z obowiązków wynikających z korzystania z Usług, wykonywania Umów lub innych zobowiązań, w tym w związku ze złożonymi oświadczeniami oraz innymi podanymi przez Restaurację w szczególności w Profilu informacjami, jak również za sposób wykonania, bądź za niewykonanie przez Restaurację obowiązku, odpowiedzialność ponosi wyłącznie Restauracja.
    3. Restauracja zobowiązana jest do realizowania wszelkich zobowiązań związanych z oświadczeniami złożonymi w Aplikacji oraz w Serwisie lub w związku z korzystaniem z Usług.
    4. Restauracja ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane naruszeniem postanowień Regulaminu, przepisów prawa czy dobrych obyczajów. Usługodawcy przysługuje prawo obciążenia Restauracji ewentualnymi kosztami postępowań sądowych i innych sankcji, które Usługodawca poniósł wskutek niezgodnej z Regulaminem, prawem lub dobrymi obyczajami działalności Restauracji.
    5. Restauracja ponosi wyłączną odpowiedzialność za poprawność oraz legalność prowadzonej przez nią działalności w tym realizowanych usług, kwalifikację oraz rzetelność pracowników, współpracowników i innych osób realizujących usługi w jej imieniu czy na jej rachunek.
    6. Za treść dostępną w Koncie, w szczególności w Profilu oraz inne treści umieszczone w Aplikacji oraz w Serwisie przez Restaurację wyłączną odpowiedzialność ponosi Restauracja.
    7. Odpowiedzialność Usługodawcy względem Restauracji zostaje wyłączona w granicach dopuszczalnych przez obowiązujące prawo i zostaje ograniczona do wysokości trzykrotności średniej miesięcznej wartości netto Prowizji przypadającej Usługodawcy od tej Restauracji, która dochodzi odpowiedzialności Usługodawcy, wyliczanej z ostatnich sześciu miesięcy przed wystąpieniem zdarzenia, za które odpowiedzialność ponosi Usługodawca. Jeżeli nie jest możliwe obliczenie wysokości kwotowej odpowiedzialności Usługodawcy zgodnie ze zdaniem poprzednim (np. ze względu na zbyt krótką współpracę Restauracji z Usługodawcą), kwota odpowiedzialności Usługodawcy ograniczona jest do wysokości wartości netto Prowizji przysługującej Usługodawcy od Restauracji, która dochodzi odpowiedzialności Usługodawcy, za ostatni miesiąc od wystąpienia zdarzenia rodzącego odpowiedzialność Usługodawcy. Wyłączona jest w szczególności odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu utraconych korzyści względem Restauracji.
    8. Restauracja zobowiązuje się, że w momencie wystąpienia przez osoby trzecie z jakimikolwiek roszczeniami w stosunku do Usługodawcy, w tym w szczególności z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania jakichkolwiek zobowiązań wynikających z oświadczeń i treści prezentowanych przez Restaurację, Restauracja wstąpi do sprawy w miejsce Usługodawcy, przystąpi do sprawy jako interwenient uboczny lub na pierwsze wezwanie Usługodawcy oraz dokona zwrotu wszystkich poniesionych przez niego z tego tytułu kosztów.
    9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody wynikłe z tytułu naruszenia prawa przez publikację treści dostarczonych do Aplikacji oraz Serwisu, w szczególności do Profilu przez Restaurację.
  9. OŚWIADCZENIE RESTAURACJI
    1. Przystępując do współpracy z Usługodawcą na podstawie niniejszego Regulaminu Restauracja oświadcza, że:
      1. spełnia wszystkie obowiązujące przepisy i regulacje;
      2. Posiłki, które prezentuje w Profilu w celu składania Zamówień nadają się do spożycia i spełniają odnośne wymogi informacyjne oraz jakościowe dotyczące obowiązujących przepisów dla sektora spożywczego oraz powiązanych z nimi przepisów i regulacji;
      3. posiada wszystkie wymagane licencje na potrzeby prowadzenia Restauracji;
      4. nie znajduje się w stanie upadłości ani nie toczy się wobec niej postępowanie dotyczące niewypłacalności lub postępowanie restrukturyzacyjne;
      5. Umowy będą przez nią wykonywane zgodnie z informacjami, które prezentuje w Profilu.
  10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    1. Podane przez Restauracje dane osobowe Usługodawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 2 Regulaminu.
    2. W ramach świadczenia Usług polegających na umożliwieniu składania Zamówień i zawieraniu Umów z Klientami Usługodawca przekazuje Restauracji dane osobowe Klientów. Z chwilą przekazania danych osobowych Restauracja staje się odrębnym, samodzielnym administratorem tych danych osobowych i w tym zakresie odpowiada za prawidłowe wykonywanie przepisów RODO, w szczególności dotyczących przekazywania informacji osobom, których dane dotyczą oraz realizacji praw osób, których dane dotyczą
    3. W zakresie wskazanym w ppkt. 2 powyżej Restauracja ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych Klientów.
    4. W zakresie Zamówień złożonych przez Usługodawcę w ramach Programu, Usługodawca podpowierza dane osobowe Pracowników powierzone mu przez Firmę na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa podpowierzenia danych osobowych stanowi Załącznik nr 3 Regulaminu.
  11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Regulamin jest dostępny w języku polskim.
    2. Powielanie bądź publikowanie niniejszego Regulaminu lub jego części bez pisemnej zgody Usługodawcy jest zabronione.
    3. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory powstałe na gruncie niniejszego Regulaminu, w przypadku, gdy drugą stroną nie jest Konsument będą rozwiązywane przed sądem powszechnym właściwym ze względu na siedzibę Usługodawcy.
    4. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każda Restauracja zostanie poinformowana poprzez informacje w Aplikacji lub w Serwisie Internetowym zawierające zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Użytkownicy posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 15 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Restauracja, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązana jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę w wiadomości mailowej na adres e-mail wskazany w pkt. II niniejszego Regulaminu, w ciągu 15 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. W takim przypadku współpraca oparta na niniejszym Regulaminie ulegnie rozwiązaniu po upływie 15 dni od powiadomienia Restauracji przez Usługodawcę o wprowadzonych zmianach Regulaminu.
    5. Usługodawca może wprowadzić zmiany do Regulaminu bez zachowania 15-dniowego okresu powiadomienia, gdy zmiana wynika z:
      1. obowiązku prawnego lub regulacyjnego spoczywającego na Usługodawcy przewidzianego w prawie krajowym lub prawie Unii Europejskiej.
      2. obowiązku przeciwdziałania nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną usług pośrednictwa internetowego, Restauracji przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.
    6. Usługodawca może również przedstawić zmiany Regulaminu akceptacji przy logowaniu do Konta. Jeżeli Restauracja nie zaakceptuje zmiany Regulaminu, współpraca oparta na niniejszym Regulaminie ulega rozwiązaniu z upływem 15 dni od tej odmowy akceptacji, chyba że w tym czasie Restauracja dokonana akceptacji.
    7. W sytuacji, o której mowa w pkt. 6 powyżej zmienione zapisy Regulaminu obowiązują Restaurację od dnia ich zaakceptowania.


Załącznik nr 1 – KLAUZULA INFORMACYJNAZgodnie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1), zwanym dalej: RODO,informujemy Panią/Pana, że:Administrator danych osobowychAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Ewelina Molska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą E-invest Ewelina Molska, wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzoną przez ministra właściwego ds. gospodarki, pod adresem Kuśnie 32A, 98-200 Sieradz, NIP 8272195499, REGON 525802055.W sprawie swoich danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować się z Administratoremza pomocą:

  • poczty tradycyjnej: Kuśnie 32B, 98-200 Sieradz
  • telefonu: 690184916

Obowiązek podania danych osobowychPodanie przez Panią/Pana wymaganych danych osobowych jest dobrowolne i nie jest wymogiem umownym ani ustawowym. Jednocześnie podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne do świadczenia usług na Pani/Pana rzecz.Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowychPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:

Cel Dane osobowe Podstawa prawna przetwarzania
Zawarcie i wykonanie umowy świadczenia Usługi udostępnienia przestrzeni do zawierania Umów imię, nazwisko, adres prowadzenia działalności lub adres korespondencyjny, firma, logotyp, NIP, adres e-mail, nr telefonu, nr rachunku bankowego art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Pani/Pana żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną
Założenie i prowadzenie konta imię, nazwisko, adres prowadzenia działalności lub adres korespondencyjny, firma, logotyp, NIP, adres e-mail, nr telefonu art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Pani/Pana żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną
Prowadzenie Profilu Restauracji imię, nazwisko, adres prowadzenia działalności lub adres korespondencyjny, firma, logotyp, NIP, adres e-mail, nr telefonu art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Pani/Pana żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną
Kontakt z Administratorem w sprawach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą imię, nazwisko, adres korespondencyjny, nr telefonu, adres e-mail art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na podtrzymywaniu dobrych relacji z kontrahentami i odpowiedzi na zadawane pytania
Ustalenie, dochodzenie i egzekucja roszczeń i obrona przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi imię, nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności lub adres korespondencyjny, NIP lub REGON, adres e-mail, nr telefonu, nr rachunku bankowego art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi
Wypełnienie obowiązków prawnych imię, nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności lub adres korespondencyjny, NIP lub REGON, adres e-mail, nr telefonu, nr rachunku bankowego Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych i rachunkowych

Czas przetwarzania danychPana/Pani dane osobowe będą przetwarzane do czasu:

  1. w przypadku przetwarzania w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą, a także przetwarzania niezbędnego do wykonania umowy świadczenia Usług do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń dotyczących wykonania umowy,
  2. w przypadku przetwarzania w celach założenia i prowadzenia Konta oraz prowadzenia profilu do momentu usunięcia Konta,
  3. w przypadku przetwarzania w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (z wyjątkiem sytuacji, gdy pomimo wniesienia sprzeciwu Administrator może dalej przetwarzać Pani/Pana dane osobowe),
  4. w przypadku przetwarzania niezbędnego do wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa do momentu wygaśnięcia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, które uzasadniały przetwarzanie danych osobowych.

Odbiorcy danych osobowych

Aktualna lista podmiotów, którym ujawniamy Pani/Pana dane osobowe zamieszczona jest pod adresem https://e-catering.net/polityka-prywatnosci/.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji (w tym profilowanie)

Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania lub do zautomatyzowanegopodejmowania wobec Pani/Pana jakichkolwiek decyzji.

Przekazywanie danych osobowych poza EOG lub do organizacji międzynarodowej

Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Na podstawie RODO ma Pan/Pani prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO);
  • żądania sprostowania swoich danych osobowych (art.16 RODO);
  • żądania usunięcia swoich danych osobowych, tzw. „prawo do bycia zapomnianym”

(art. 17 RODO);

  • żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21 RODO);
  • żądania przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO).

W razie zgłoszenia Administratorowi któregokolwiek z wymienionych powyższej żądań bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – Administrator udzieli Pani/Panu informacji o działaniach podjętych w związku ze zgłoszonym przez Panią/Pana żądaniem.W razie potrzeby Administrator może wydłużyć termin miesięczny o kolejne dwa miesiącez uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań.W każdym wypadku Administrator poinformuje Panią/Pana w terminie miesiąca od otrzymania żądania o przedłużeniu terminu i poda przyczyny opóźnienia.Skarga do organu nadzorczegoJeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO ma Pani/Pan prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.W Polsce organem nadzorczym w rozumieniu RODO jest Prezes Urzędu Ochrony DanychOsobowych.Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/pl/134/233